Vad tror ni om att montera en mätartavla med mätare i ett tomt skall utav hagerelcentral?
 
Mätartavlor är ganska stora. Vad hade du tänkt dig för central?
 
Skall nämligen sätta upp en elcentral hager, och en mediacentral hager, och tänkte då att man köper en extra som man sätter mätaren i, vilken vet jag inte.. vet inte vad det finns för mått..
 
Du får väl modulbygga en multinorm-central så kan du ju kombinera mätarblock och elcentral i samma kapsling så att säga .
Kolla på eldon eller spektra.
Men det är ju beroende på var centralen sitter för det ser kanske lite industriellt ut.
annars flytta ut mätare i ett fasadmätarskåp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.