1 607 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Monterna mätartavla i hagerelcentralskåp
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Mätartavlor är ganska stora. Vad hade du tänkt dig för central?
Skall nämligen sätta upp en elcentral hager, och en mediacentral hager, och tänkte då att man köper en extra som man sätter mätaren i, vilken vet jag inte.. vet inte vad det finns för mått..
Du får väl modulbygga en multinorm-central så kan du ju kombinera mätarblock och elcentral i samma kapsling så att säga .
Kolla på eldon eller spektra.
Men det är ju beroende på var centralen sitter för det ser kanske lite industriellt ut.
annars flytta ut mätare i ett fasadmätarskåp.
Kolla på eldon eller spektra.
Men det är ju beroende på var centralen sitter för det ser kanske lite industriellt ut.
annars flytta ut mätare i ett fasadmätarskåp.
Klicka här för att svara