Hej igen!
Nu har vi äntligen efter 5 v försening fått det grävt
på tomten.
Saken är den att killen som J&F rekoomenderade att
bygga upp poolen, han kan inte förrän om 1 v..
Är det någon som vet någon firma som kan bygga
storpooler från J&F?
Mejla i så fall till: Wallbom893@hotmail.com.
Vi bor i Eskilstuna. :'(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.