Hej,

Ska montera en purus brunn (Purus Oden) i mitt blivande badrum. Jag har 22 mm golvspån + golvgips, på det så blir det armering och spackling. CC mellan reglar är ca 600 mm. Måste man göra kortlingar för att fästa brunnen eller går det bra att fästa i spånskivan? Det är nämligen ganska tajt där brunnen ska sitta. Jag kan inte hitta någonstans där det står att det finns ett krav på kortlingar. Snälla någon?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.