Jag ska montera plåtarna som ska sitta i "dalen" mellan takkupa och tak. Ska dessa fästas med skruv eller spik? Behövs någon form av fästmassa för att täta? Någon som har tips?
Brukar ju fästas med rostfri spik och klammer...i flasen med falsfästen.... Nu vet jag iofs inte hur plåten ser ut men iaf...Ibland fästes överplåten i underplåten eller i beslag beror på... Iblan fäster man i tegelläkten osv...osv...100 skolor inget svar
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.