Demmpa Demmpa skrev:
230V eller 400V?

exakt vilken modell?
Vad säger typskylten (bild)?

Följande kan vara en arbetshypotes:
Brun & Svart = Fas-Fas alt Fas-Nolla (matningen)
Blå = Klockstyrning, kopplas mot Nolla via timer/brytare
Vit/Grå = styrning till slavelement.
Detta är som sagt bara en arbetshypotes och inget du ska koppla efter, utan det måste undersökas, antingen genom att öppna elementet eller genom manualen.
Undrar om den här kan hjälpa dig
 
  • El-schema över radiatorsystem med olika radiatorbenämningar på flera språk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.