Hej
Skall installera en strömbrytare (trapp). Fasen in på ”L- plinten” och ut på ”pil-plinten” och vidare till ojordad IKEA ljusskena. Men vad göra med nolla -och jordkablar som sticker fram i dosan i väggen?
Tacksam för alla svar.
 
H Håtö Z skrev:
Hej
Skall installera en strömbrytare (trapp). Fasen in på ”L- plinten” och ut på ”pil-plinten” och vidare till ojordad IKEA ljusskena. Men vad göra med nolla -och jordkablar som sticker fram i dosan i väggen?
Tacksam för alla svar.
Sätt dom på varsin X-plint eller sätt en wago på varsin ledare.
 
Tack för svar. God fortsättning på det nya året!
 
H Håtö Z skrev:
Tack för svar. God fortsättning på det nya året!
Tack detsamma!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.