Hej.

Har ett par rörspisar som ska användas under vintern. Dom har inga luckor monterade, så jag undrar om någon vet om det är möjligt att montera det?

Bra länkar?

Pris?

m.m.

Mvh // Mathias och Nina
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.