Hej har köpt ett ikea metod kök, vedinge med 3 luckor, samt våglig monteringssats.
Försökte montera det på min inbyggda siemens SX76N095EU, den har variohinge lucka
så ska ju passa till ikeas kök. Men ikeas monteringssats verkar inte alls passa till maskinens fästen.
Finns det några andra skenor att köpa som passar till siemens maskinen? Försökt hitta på nätet,
men verkar ju bara finnas om man har en stor lucka.
Försökte montera det på min inbyggda siemens SX76N095EU, den har variohinge lucka
så ska ju passa till ikeas kök. Men ikeas monteringssats verkar inte alls passa till maskinens fästen.
Finns det några andra skenor att köpa som passar till siemens maskinen? Försökt hitta på nätet,
men verkar ju bara finnas om man har en stor lucka.
Gissar på att det är den här ni behöver för att koppla ihop fronterna http://m.ikea.com/se/sv/catalog/products/art/60263588/
Vi (trådstartaren och jag) vet vilket beslag Ikea "förordar", Våglig. Står i första inlägget. Problemet är att Siemensgrejorna och det beslaget inte passar ihop. Därav frågan om det finns andra skenor/beslag som passar.
Jag har iofs länkat till beslaget/skenan som heter Utrusta och är endast tillför att koppla ihop fronterna. Det bör vara den ni behöver ?T tompa_62 skrev:
Produkter som diskuteras: "distansbricka"
Distans- & justeringsbrickor
Nedan hittar du vårt sortiment inom distans- & justeringsbrickor.
Läs mer
Japp, jag har en tredelad lucka (40+20+20) med Våglig-beslaget som håller ihop dem.D Derbyboy skrev:
/Tomas