Hej bästa byggahus.se!!!
Jag som är nybörjare försöker montera fönsterbänkar i marmor, men har kört fast lite.
Hur gör man när underlaget av OSB är snett ifall man ska montera en fönsterbänk i marmor?
Fylla upp med någon spackel lär väl inte vara okej då OSB:n kommer suga åt sig fukt?
Ännu svårare fråga,
hur gör man ifall underlaget är av GIPS? Då måste man väl ta bort gipset, eller skruva på ett till lager OSB?
2 olika fönster.
Tack så mycket för hjälp!!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder