jo jaghar satt upp en sån där vajerhalogen sats o vill ha dimmern i min kommande egenbyggda skrivbord.
http://w1.454.telia.com/~u45409556/DSCF0131.JPG
nu till frågan kan man montera en sån infälld dimmer i skrivbordsskivan (såklart insluten så man inte kommer till strömkablar) bara hur fasen ska man koppla!! en sak när man sätter den i väggen...

så om nån kan skriva hur man ska koppla
 
skit i min fråga jag köper en fjärrstyrd dimmer!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.