jo jaghar satt upp en sån där vajerhalogen sats o vill ha dimmern i min kommande egenbyggda skrivbord. http://w1.454.telia.com/~u45409556/DSCF0131.JPG
nu till frågan kan man montera en sån infälld dimmer i skrivbordsskivan (såklart insluten så man inte kommer till strömkablar) bara hur fasen ska man koppla!! en sak när man sätter den i väggen...