Försökte montera skivan idag som är L formad.
Efter vi var klara så märkte vi att det fanns en pytte liten nivå skillnad mellan skivorna i skarven.
Går det att sära på skivorna igen? Vi smetade på något gojs som följde med, är det klister?
Eller ska man leva med att det blev lite ojämnt...