Vilket tror du är bäst. Golvvärmeslingor i betongplatta eller slingor lagda i flytande frigolitskivor med aluminiumplåtar?
 
Hej!
Antar att ni ska förlägga nya golvvärme där det inte finns.
Den nedre metoden isolerar ju nedåt så det minskar energianvändningen. Lättare vid utbyte i en framtid.
Så tänker alternativ 2.
 
  • Gilla
PeterBuilt
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.