Jag har ett Mondex classic lohko och är otroligt nöjd. Ordentligt med sten även i den - trots att det är ett el aggregat.
Det är definitivt värt att köpa det direkt från Finland - kollade upp återförsäljarna i Sverige och det är löjligt vilka påslag de skall ha ut...