Hejsan!
Jag fick höra från min kusin i Finland att på firman som han jobbar åt så monterar dom ihop Mondex bastuaggregat och han tyckte att jag skulle kolla ifall det fanns något som intresserade mig. Jag har ju just nu ett 6kW Harvia aggregat men är lite sugen på ett som har större stenmagasin. Mondex Total Balance är det som jag är grymt sugen på. Ska även finnas ett som heter "High Balance" med ännu större magasin... hittar dock det inte på deras hemsida.
Tydligen är det bra pris på dessa i Finland!
Är det någon som har erfarenhet av Mondex?
Kolla in: http://www.mondex.fi
 
Jag har ett Mondex classic lohko och är otroligt nöjd. Ordentligt med sten även i den - trots att det är ett el aggregat.

Det är definitivt värt att köpa det direkt från Finland - kollade upp återförsäljarna i Sverige och det är löjligt vilka påslag de skall ha ut...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.