5 342 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Molectric
Hej,
Tänkte beställa grejor från Molectric som några har tipsat om här. Det är nämligen dags att sätta ljus i bastun. Har mailat dem fyra gånger - inget svar. Ringt - inget svar. Är det någon som har erfarenhet av denna webbutik? Känns aningen skumt att inte alls ha intresse av att ta emot mail eller telefonsamtal...
Tänkte beställa grejor från Molectric som några har tipsat om här. Det är nämligen dags att sätta ljus i bastun. Har mailat dem fyra gånger - inget svar. Ringt - inget svar. Är det någon som har erfarenhet av denna webbutik? Känns aningen skumt att inte alls ha intresse av att ta emot mail eller telefonsamtal...
Jag har handlat där tidigare och då gick det väldigt bra, har för mig att man t.om beställde genom att skicka mail då. Det var dock flera år sedan och jag vet inte hur det är nu längre.
Tjena! Jag mailade och ringde också Molectric förra veckan med uteblivet svar. Beslutade mig dock för att ändå lägga in en beställning vilket jag gjorde kl 23.00 igår. Företaget ringde mig kl 8.00 imorse då det av någon anledning blivit en dubbelbeställning. Molectric lovade att jag skulle få min leverans redan imorgon.
/Tarantino
/Tarantino
Jaha... Då är det kanske bara mig de inte vill ha att göra med 
Jag hade bara behövt höra med dem vad jag behövde beställa för grejor... Jag är lite amatör vad gäller bastubelysning. Nån här kanske kan hjälpa mig?
Ska ha sex-sju LED i taket. Antar att jag behöver en transformator och gärna en dimmer. Linser och dioder? Mer? Kablage?
Jag hade bara behövt höra med dem vad jag behövde beställa för grejor... Jag är lite amatör vad gäller bastubelysning. Nån här kanske kan hjälpa mig?
Ska ha sex-sju LED i taket. Antar att jag behöver en transformator och gärna en dimmer. Linser och dioder? Mer? Kablage?
LED belysning i bastutak ????
Det måste vara fiber led eller ledbelysning med en värmetålig lins.
Annars är det mycket stor risk att dioden blir överhettad och går sönder när värmen blir för hög. Molectric har en bastulins men den har jag ej provat.
Det måste vara fiber led eller ledbelysning med en värmetålig lins.
Annars är det mycket stor risk att dioden blir överhettad och går sönder när värmen blir för hög. Molectric har en bastulins men den har jag ej provat.
Klicka här för att svara