Jag har upptäckt vad jag antar är mögel på fogen i badrummet, men även utanför i vad jag antar är överflödig silikon på kaklet? Eller?
Hur ska jag få bort detta? Har försökt med 24 procentig ättika som jag blandat lika delar vatten med ättika, men det rubbar inte något av det svarta- förutom på övriga fogar mellan kakelplattorna, men inte på silikonfogen.
Vill helst fixa det med rengöring då jag inte är händig.. för det sista man kan testa om inte rengöring fungerar är ju att sätta ny fog vad jag förstår det som? Men hur gör jag ens där det inte är på fogen utan på kaklet? Är det bara att skrapa bort det med ett rakblad tex? Eller fyller silikonet någon funktion där?