Vi har en rätt stor lekstuga på vår gård, vi har bara bott här i tre år och den har varit i sporadisk användning. På vintrarna förvarar vi trädgårdsmöblerna där. Nu upptäckte jag dock det jag gissa är mögel i innertaket och på fönsterbågarna inomhus. Taket skulle behöva en liten uppfräschning, men nu funderar jag på om man borde byta hela taket eller om det går att tvätta bort möglet på nåt sätt. Det är en mysig stuga i övrigt och nu då barnen är lite äldre skulle de gärna använda den som chillstuga eller liknande på somrarna.