Jag kan fixa det nu, men när du vill något ang. moderering i framtiden, så går det bra att använda länken Rapportera som står högst upp i varje inlägg. Ange där vad du vill ha hjälp med. Ett annat sätt är att skicka ett pm till moderatorn för det delforumet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.