Sebastian Thuné
Hej,

Jag och min bror fällde en stor bok för 1.5 år sedan. Vi skulle gärna göra lite plank av den. Vi har varit på jakt efter en motorsågjigg, men har inte hittat någon. Det är tyvärr lite för dyrt att köpa nya sågverk och vi tänkte därför försöka hitta någon som kan såga upp den till oss. Vi kan inte frakta stocken utan den måste kapas på pats. Är det någon som känner till något i Skåne som kan ta sig ann ett sådant jobb?

Tack på förhand!

Sebastian Thuné Sebastian Thuné skrev:
Hej,

Jag och min bror fällde en stor bok för 1.5 år sedan. Vi skulle gärna göra lite plank av den. Vi har varit på jakt efter en motorsågjigg, men har inte hittat någon. Det är tyvärr lite för dyrt att köpa nya sågverk och vi tänkte därför försöka hitta någon som kan såga upp den till oss. Vi kan inte frakta stocken utan den måste kapas på pats. Är det någon som känner till något i Skåne som kan ta sig ann ett sådant jobb?

Tack på förhand!

Hej. Fick du ngt svar på din fråga eller om du fann någon som kunde utföra arbetet ?vi står med i dessa tankar

Sebastian Thuné
Nej tyvärr!
Vi är fortfarande intresserade, men det verkar svårt. Hör gärna av er om ni hittar någon!

Letade tråd om att köpa mobilt sågverk. Bor i Skåne och har fått sågat av gyllebo träteknik, men det kanske är för långt för er?

Sebastian Thuné
En apelsin En apelsin skrev:
Letade tråd om att köpa mobilt sågverk. Bor i Skåne och har fått sågat av gyllebo träteknik, men det kanske är för långt för er?
Hej! Tack för tips. Vet du om dem kan komma och kapa på plats?
Jag ska också höra av mig till dem.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.