A Adam Sfen #1 Medlem · 4 inlägg 28 jun 2022 14:59 Adam Sfen Medlem 4 inlägg 28 jun 2022 14:59 #1 Hej! Jag har minimaster/minivent med värmeåtervinningsaggregat hemma. Jag undrar om jag kan byta nedre del eftersom den är gammal och har mycket rost. Mvh Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Jag har minimaster/minivent med värmeåtervinningsaggregat hemma. Jag undrar om jag kan byta nedre del eftersom den är gammal och har mycket rost. Mvh
Allium #2 Medlem · västra götaland · 358 inlägg 7 jul 2022 11:29 Allium Medlem västra götaland 358 inlägg 7 jul 2022 11:29 #2 Japp, det finns nya kåpor att köpa till dom där. Googla på ”utbyteskåpa minimaster” eller ”utbyteskåpa ACF”
Japp, det finns nya kåpor att köpa till dom där. Googla på ”utbyteskåpa minimaster” eller ”utbyteskåpa ACF”
A Adam Sfen #3 Medlem · 4 inlägg 7 jul 2022 11:42 Adam Sfen Medlem 4 inlägg 7 jul 2022 11:42 #3 Allium skrev: Japp, det finns nya kåpor att köpa till dom där. Googla på ”utbyteskåpa minimaster” eller ”utbyteskåpa ACF” Tack
Allium skrev: Japp, det finns nya kåpor att köpa till dom där. Googla på ”utbyteskåpa minimaster” eller ”utbyteskåpa ACF” Tack