Någon som har testat dessa? Epoq har visst gått över till dem, men i utställningsköken sitter fortfarande mest Blum. Skulle gärna ha testat Mepla irl innan ev beställning, men eftersom det nog inte går kanske jag får lita till ert goda omdöme?
Behöver man smälla igen dem med kraft för att luckan ska orka helt igen och inte bli stående lite på glänt? Vet ni förresten om Epoq har någon sorts mjukstängning för sina lådor?