H helenae #1 Medlem · 201 inlägg 24 sep 2004 17:53 helenae Medlem 201 inlägg 24 sep 2004 17:53 #1 Hej! Undrar bara om någon har några erfarenheter av deras betongpannor? Alla åsikter mottages tacksamt, bra och dåliga. //Helena
Hej! Undrar bara om någon har några erfarenheter av deras betongpannor? Alla åsikter mottages tacksamt, bra och dåliga. //Helena