Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Typiskt nog är det bara kallt så långt fram vädret visar.. Vilket betyder stt det inte blir någon gjutning på ett tag. Tråkigt, jag kommer ju inte vidare och kan inte göra så mycket utan att den är färdig.
Även gräsmattan och stenläggningen vill jag göra efter gjutningen så nivåerna hamnar rätt och stt formen går stt riva lätt.
Kanske man kan bygga ihop stommen till växthuset istället?
Även gräsmattan och stenläggningen vill jag göra efter gjutningen så nivåerna hamnar rätt och stt formen går stt riva lätt.
Kolla över ramverket.. om det inte vankas storm kommande veckanholmberg87 skrev:
Typiskt nog är det bara kallt så långt fram vädret visar.. Vilket betyder stt det inte blir någon gjutning på ett tag. Tråkigt, jag kommer ju inte vidare och kan inte göra så mycket utan att den är färdig.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Det svänger så snabbt, från 14 grader och sol idag till snö.. Surt när man ska göra något som är "beroende" av vädret
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
15 säckar grovbetong och 2 timmar senare
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Men det är faktiskt inte så varmt och soligt som 8-9 grader, snarare 5 , grått och blåsigt och det verkar ta tid för betongen.. Så en betongtäckmatta åkte precis på!
Det borde hjälpa till och göra att jag kan slappna av. Eller??
Det borde hjälpa till och göra att jag kan slappna av. Eller??
Logga in
Skapa konto
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Ytan har hårdnat nu men inte skiftat färg vilket borde betyda att jag inte behöver tillföra mer fukt.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg