Hej..
Jag blir inte klok hur jag ska göra med mitt golv.
Nu har jag provat med en Mattrilla och en Betong slip för att få bort den mattan som ligger limmad mot betongen.
jag hade kunnat låta den ligga kvar, men smart som man är har jag lyckats få bort mattan på vissa ställen.
det funka jätte bra på ytor man inte gott på. Men totalt omöjligt där man trampat på.
Vad ska jag göra??
Jag kan behålla mattan, men hur jämnar jag ut det för parketten som skall läggas?
Jag blir inte klok hur jag ska göra med mitt golv.
Nu har jag provat med en Mattrilla och en Betong slip för att få bort den mattan som ligger limmad mot betongen.
jag hade kunnat låta den ligga kvar, men smart som man är har jag lyckats få bort mattan på vissa ställen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
det funka jätte bra på ytor man inte gott på. Men totalt omöjligt där man trampat på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad ska jag göra??
Jag kan behålla mattan, men hur jämnar jag ut det för parketten som skall läggas?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vanligen lägger man ut en folie/foam/korksmulepapp/grålumppapp först,
som skall ta upp mindre ojämnheter i underlaget.
Kolla med parkettleveratören!
som skall ta upp mindre ojämnheter i underlaget.
Kolla med parkettleveratören!
Klicka här för att svara

