60 801 läst ·
79 svar
61k läst
79 svar
Mitt första platsbyggda kök
Kul att intresse finnes. Har gjorts massa annat i några månader och kommer nog vara dåligt med uppdateringar på ett par månader till tror jag.
Nu var det ett tag sedan detta skrevs men hoppas på svar ändå! Är det 22 eller 18mm limfog du har använt till stommarna? Är osäker vad som blir bäst nämligen… ditt kök blev så snyggt!O Octavianus skrev:
Ja, jag borde uppdatera denna tråden. Köket är klar sen några år sen.
Men kommer jag ihåg rätt är det 27mm furulimmfog inköpt på Biltema.
Men kommer jag ihåg rätt är det 27mm furulimmfog inköpt på Biltema.
Klicka här för att svara