Kul att intresse finnes. Har gjorts massa annat i några månader och kommer nog vara dåligt med uppdateringar på ett par månader till tror jag.
 
  • Gilla
Sam_u_El och 2 till
  • Laddar…
Fortfarande ingen uppdatering?
 
O Octavianus skrev:
Format för en gjuten bänkskiva, armerat och klart så blir det gjutning imorgon på fjärde advent.

Tejpen på skåpen är för att jag tänker att då har skåpen en teoretisk chans att röra sig om de inte sitter så hårt i betongen.

Önska mig lycka till, kan ju gå lite hur som helst.
Nu var det ett tag sedan detta skrevs men hoppas på svar ändå! Är det 22 eller 18mm limfog du har använt till stommarna? Är osäker vad som blir bäst nämligen… ditt kök blev så snyggt!
 
Ja, jag borde uppdatera denna tråden. Köket är klar sen några år sen.

Men kommer jag ihåg rätt är det 27mm furulimmfog inköpt på Biltema.
 
O Octavianus skrev:
Ja, jag borde uppdatera denna tråden. Köket är klar sen några år sen.

Men kommer jag ihåg rätt är det 27mm furulimmfog inköpt på Biltema.
Hallå! Vill ju se hur det blev sen!? 😁
 
  • Gilla
Ptdw
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.