2 640 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Missnöje Alltjänstpoolen
Företaget Alltjänstpoolen anlitades för 3 enkla uppdrag.
Lyfta ner byrå källare
Lyfta ner skåp från en vägg och sätta på ben
Flytta runt säng i sovrum mot annan vägg.
Skåpet som skulle ner i källaren krävde starka armar och byggremmar.
Påminde om byggremmar men när den ansvarige som har företaget kommer, har han glömt det men tagit med en extra person.
Den extra personen, var ung och oerfaren och verkar mer vara tänkt att få " prova" på , hur det är att " arbeta"
Benet gick av på skåpet och en sidolist, samt sattes med byrålådor innåt i mitt förråd.
De nämnde detta, väl tillbaks i lägenheten och menade att " jag kunde lätt fixa set med lite lim"
Efter jag ville ha kompensation på fakturan så hänvisar till att möbeln var gammal.
Är inte nöjd med personalens erfarenhet och att de var oförberedda.
Får betala hela fakturan nu.
Lyfta ner byrå källare
Lyfta ner skåp från en vägg och sätta på ben
Flytta runt säng i sovrum mot annan vägg.
Skåpet som skulle ner i källaren krävde starka armar och byggremmar.
Påminde om byggremmar men när den ansvarige som har företaget kommer, har han glömt det men tagit med en extra person.
Den extra personen, var ung och oerfaren och verkar mer vara tänkt att få " prova" på , hur det är att " arbeta"
Benet gick av på skåpet och en sidolist, samt sattes med byrålådor innåt i mitt förråd.
De nämnde detta, väl tillbaks i lägenheten och menade att " jag kunde lätt fixa set med lite lim"
Efter jag ville ha kompensation på fakturan så hänvisar till att möbeln var gammal.
Är inte nöjd med personalens erfarenhet och att de var oförberedda.
Får betala hela fakturan nu.
Självklart skall du stå på dig med att de ersätter kostnaden för att reparera skadorna de orsakat och hålla inne motsvarande belopp från betalning. Se till att göra en formell skriftlig reklamation av tjänsten och bestrid (hela eller delar av) fakturan med hänvisning till att du har en motfordran på grund av de skador som uppstått.Marja Cristiansson skrev:
Betala det du anser skäligt, efter avdrag för kostnaden att laga möbeln på ett riktigt sätt. Att den var gammal, ger dem absolut inte någon anledning att inte ersätta dig för orsakade skadar, kanske snarare tvärtom.
Klicka här för att svara