Den senaste tiden har styrningen av golvvärmen (se bild) börjat ge ifrån sig ett högt surrande/skorrande ljud. Det uppkommer alltid framåt kvällen och om man bryter strömmen kort så upphör det. Har ingen värme igång denna tid på året så kan inte avgöra om det påverkar funktionen.
Nån som vet vad det kan vara?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder