Hej!
Var ute och inspekterade lite på kattvinden och noterade att dom flesta masonitskivorna såg "bra ut" se bifogad bild. Mellan 2 takstolar syns någon form av större missfärgning. Luktade inget eller så. Vad kan de vara/bero på? Bör jag vara orolig?
MVH Andreas
Var ute och inspekterade lite på kattvinden och noterade att dom flesta masonitskivorna såg "bra ut" se bifogad bild. Mellan 2 takstolar syns någon form av större missfärgning. Luktade inget eller så. Vad kan de vara/bero på? Bör jag vara orolig?
MVH Andreas
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det har nog varit blött. Kanske snö som letat sig in vid nock och runnit ner?
Har du takpannor? Kolla så att de är hela och ligger rätt när vädret tillåter.
Har du takpannor? Kolla så att de är hela och ligger rätt när vädret tillåter.
Betongpannor, orginal från 1976.
Kanske har sett ut så tidigare, men att det syns tydligare när det är vinter. Bara kollat på sommaren annars(då vi flyttade in). När menar du, när snön smält?
Har en bild, inte så bra dock från sen höst på den hörnan utvändigt.
Kanske har sett ut så tidigare, men att det syns tydligare när det är vinter. Bara kollat på sommaren annars(då vi flyttade in). När menar du, när snön smält?
Har en bild, inte så bra dock från sen höst på den hörnan utvändigt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja precis, det kan ju vara snö som tagit sig in och smält. Det kan ju hänt en gång för längesen. Missfärgningarna försvinner ju aldrig om de väl kommit.
Håll koll vid regn eller töväder så det håller sig torrt så bör det vara lugnt.
Håll koll vid regn eller töväder så det håller sig torrt så bör det vara lugnt.
Klicka här för att svara