Hej alla experter!
var på vår vind igår, och började fundera över vår murstock! Vad är dom bruna inslagen?
det har varit så sen vi köpte huset (Eldades då regelbundet för att få värme/varmvatten, huv saknades.
idag används inte murstocken (jordvärme) men huv är monterad över.
är det något som är fel? Bör man se över det?