Hej, håller just nu på att bila bort den gamla betongplattan i ett 12m2 rum i källaren, ska bli tvättstuga senare.
Har inte jätte högt o tak… och undrar vad minimum isolering man kan lägga för o minska fukten? Samt minimum tjocklek på plattan? Isoleringen skiter jag igentligen i, vill mer ha kapilärbrytare…
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.