Mycket snyggt med vitt och svart!!!
 
Superlativen regnar över ert arbete...nice.....very very N I C E ^^ Lite avundsvärt faktiskt he-he. Har Ni mer projekt? Läste inte så noga: är det lägenhets-badrummet ni renoverade, eller ett hus?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.