Hej. Min 315 klarar inte längre att klippa i vår sluttning. Det stannar, vill vända, rycker lite fram och tillbaka för att till slut stanna. Det kan även göra samma sak vid nån större ojämnhet på plan mark.
Gissar att krocksensoren/-erna är utslitna. Kan man byta dom själv? Var sitter dom?
Tacksam för tips.
/Bengt