boschkenta boschkenta skrev:
Använd prisjakt :)

Proffsmagasinet för övrigt är oftast dyrast på marknaden - det är deras kampanjer som kan göra det värt att handla där.

[länk]

Rekommenderar också Bosch då det är vad jag kör på.

Har en bekant som jobbar med att sälja verktyg och han säger allt Bosch, Dewalt, Milwaukee, och Makita, är i princip samma sak så oavsett vad du väljer lär du vara nöjd! Dock verkar Makita slira lite det senaste.
Det var jag som gjorde bort mig med prisjakt. Fick för mig att dem var utan tillbehören. Får nog bli att beställa från Toolab då!

Sittställning
Jag kör Bosch blå, billiga priser utmärkta prylar.
Har allt ifrån lille skruvdragare till största skruvdragare och några mät instrument..

Jag ska snart byta min lilla skruvdragare mot den borstlösa, den jag har är säkert 8 år gammal och har hållt i vått och torrt trots misshandel!

• Gilla
boschkenta och 1 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Jag har GSR 12V-35 som nämns ovan, inget problem med att de olika chuckarna lossar.
Stod i valet mellan bosch, milwaukee och festool cxs [länk] och det blev bosch till slut.
12V-15 här och har inte tappat nån chuck, varesig på den eller 18V-FC2.

Har också en dragare 18V FC; har inga problem med chuckarna.

Har du fått ett måndagsex kanske?
//Ronnie

Det fick bli en Bosch! Beställt, hoppas man blir nöjd!

• Gilla
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Matteandersen Matteandersen skrev:
BOSCH GSR 12V-35 FC Kostar 3700kr på proffsmagasinet, utan batteri och laddare.
Klickar jag på länken i ditt första inlägg verkar priset hos Proffsmagasinet just nu vara 2490 inklusive moms. Har de sänkt kraftigt eller missförstår jag något?

Bosch borrskruvdragare med pris och beskrivning på Proffsmagasinets webbsida, inkluderar adaptrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

boschkenta
Alfredo Alfredo skrev:
Klickar jag på länken i ditt första inlägg verkar priset hos Proffsmagasinet just nu vara 2490 inklusive moms. Har de sänkt kraftigt eller missförstår jag något?

[bild]
Det där är 12v-15 FC, 12v-35 FC var den dyre :)

boschkenta boschkenta skrev:
Det där är 12v-15 FC, 12v-35 FC var den dyre :)
Aha, missade att det var två olika maskiner som diskuterade, mera kaffe! :oops:

• Gilla
boschkenta
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Aha, missade att det var två olika maskiner som diskuterade, mera kaffe! :oops:
Druckit kaffe och gör ett nytt försök. Detta måste väl vara ett skapligt pris? Undrar om jag inte villhöver en sådan ändå? :thinking:

Erbjudande på Bosch GSR 12V-35 FC Professional borrmaskin för 2657 kronor på Proshop webbplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Köpte den för 2494 på Toolab för någon månad sedan med 2x3,0 Ah.

Alfredo Alfredo skrev:
Druckit kaffe och gör ett nytt försök. Detta måste väl vara ett skapligt pris? Undrar om jag inte villhöver en sådan ändå? :thinking:

[bild]
Yes det tycker jag, verkar inte kunna få det billigare. Beställde min från Toolab, men det var samma pris! :)

B
Jag har en vanlig skruvdragare från ryobi, samt en vanlig och två knack från milwaukee.

Testat några olika märken men Milwaukee är top of the Line. Enorm kvalitet, särskilt batterierna håller 5år + om man håller dom borta från att ligga i minusgrader.
Milwaukee alla gånger om man står ut med det FÖR höga priset.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.