10 512 läst ·
26 svar
11k läst
26 svar
Milwaukee eller Bosch
Det var jag som gjorde bort mig med prisjakt. Fick för mig att dem var utan tillbehören. Får nog bli att beställa från Toolab då!boschkenta skrev:
Använd prisjakt
Proffsmagasinet för övrigt är oftast dyrast på marknaden - det är deras kampanjer som kan göra det värt att handla där.
[länk]
Rekommenderar också Bosch då det är vad jag kör på.
Har en bekant som jobbar med att sälja verktyg och han säger allt Bosch, Dewalt, Milwaukee, och Makita, är i princip samma sak så oavsett vad du väljer lär du vara nöjd! Dock verkar Makita slira lite det senaste.
Jag kör Bosch blå, billiga priser utmärkta prylar.
Har allt ifrån lille skruvdragare till största skruvdragare och några mät instrument..
Jag ska snart byta min lilla skruvdragare mot den borstlösa, den jag har är säkert 8 år gammal och har hållt i vått och torrt trots misshandel!
Har allt ifrån lille skruvdragare till största skruvdragare och några mät instrument..
Jag ska snart byta min lilla skruvdragare mot den borstlösa, den jag har är säkert 8 år gammal och har hållt i vått och torrt trots misshandel!
Det fick bli en Bosch! Beställt, hoppas man blir nöjd!
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 460 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 460 inlägg
Jag har en vanlig skruvdragare från ryobi, samt en vanlig och två knack från milwaukee.
Testat några olika märken men Milwaukee är top of the Line. Enorm kvalitet, särskilt batterierna håller 5år + om man håller dom borta från att ligga i minusgrader.
Milwaukee alla gånger om man står ut med det FÖR höga priset.
Testat några olika märken men Milwaukee är top of the Line. Enorm kvalitet, särskilt batterierna håller 5år + om man håller dom borta från att ligga i minusgrader.
Milwaukee alla gånger om man står ut med det FÖR höga priset.
Klicka här för att svara