Ja för några år sen tänkte jag spara lite pengar och köpte 4 stolar Miller från Mio i lönn...

Detta ångra jag stort idag...vet att detta diskuterats på forumet innan men jag e såååå besviken...Stolarna är ju askassa, får skruva dit skruvarna minst en gång i månaden och att ha tassar under benen är det ju inte på tal om ens!

Så tänkte jag "aha" jag lägger en matta under men om jag ska ha en rund matta till mitt runda bord så måste den vara minst ¤200.

Så nu tänkte jag byta ut stolarna och ha kvar mitt runda Plaine från Mio...detta till min förvåning är helt ok!

Så vad sägs med dessa stolarna? Ok ok vitt tänker ni, men det är väldigt snyggt. Är det nån som har sådana stolar i vitt? Åsikter?

• 58893_PE164498_S3_001.jpg
Hejduk..tig skrev:
Jag förstår inte varför tassar undertill inte ens kommer på tal?!
Det är väl jättebra? Speciellt sådana man spikar i.

Vad är problemet? Att de inte stannar kvar? Att du tycker det är fult? Ja som sagt, jag förstår inte problematiken.
Jo eftersom benen går utåt när man sätter sig på stolen...så slits tassarna ner...jag har provat och trodde just detta skulle vara lösningen men det blev ett problem istället! Så därav problematiken!

:P

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.