Det är en lysande produkt!
Stabilt och med många genomtänkta funktioner, men för att kunna nyttja det fullt ut bör man hålla sig till Festools maskiner.
Om du plöjer igenom den här PDF:en så får du en blick över hur det kan användas: http://www.festoolusa.com/Web_files/Getting_the_most_from_the_MFT_multifunction_table.pdf
Stabilt och med många genomtänkta funktioner, men för att kunna nyttja det fullt ut bör man hålla sig till Festools maskiner.
Om du plöjer igenom den här PDF:en så får du en blick över hur det kan användas: http://www.festoolusa.com/Web_files/Getting_the_most_from_the_MFT_multifunction_table.pdf
Festool byter ut nuvarande version MFT1080 av detta bord till MFT3 enligt bilden ovan.
- Nya sidoramar som gör det kompatibelt med div. extra utrustning för CMD:n
- Lättare 15%
- Lite mindre än 1080
- Anslaget är enklare att få exakt i den vinkel man vill
- Extra stödben för ökad stabilitet
- Nya sidoramar som gör det kompatibelt med div. extra utrustning för CMD:n
- Lättare 15%
- Lite mindre än 1080
- Anslaget är enklare att få exakt i den vinkel man vill
- Extra stödben för ökad stabilitet
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Hmm, där hamnade MFT3 på inköpslistan... Om man inte vill bli köpsugen ska man undvika den där pdf:en som ACME la upp... Killen (läs: farbrorn) som skrivit texten bygger möbler till en frimurarloge?
Jaha, ett nytt bord alltså. Suck... Aldrig får man vara nöjd o glad med det man har förrän det kommer nya flashigare modeller. Men å andra sidan, jag har funderat på att köpa en MDF-skiva och göra ett riktigt stort MFT. Det finns en del lull lull på http://festoolownersgroup.com/index.php?board=25.0
Klicka här för att svara
