Tyckte att det var lite kasst drag från tilluftsventilen och när jag kikar in ser jag detta (se bifogad bild). Nyfiken på vad funktionen med detta skulle vara och även om någon har tips på man eventuellt tar bort den?
Den går från ett sovrum rakt ut bara, på andra våningen.
Klicka här för att svara


