mrnenad mrnenad skrev:
Fastnat för dessa två sågarna någon som har provat dem?

[länk]

[länk]

Lasern är inte avgörande
Har "lillebror" Metabo, KGS 254 och den är jag nöjd med. Använt mest som byggsåg, men den funkar även att såga lister med bra precision.
Det enda som saknas är mjukstart .. lasern används inte då den är allt annat är precis.
 
Mazen Mazen skrev:
Har "lillebror" Metabo, KGS 254 och den är jag nöjd med. Använt mest som byggsåg, men den funkar även att såga lister med bra precision.
Det enda som saknas är mjukstart .. lasern används inte då den är allt annat är precis.
Har samma, lasern funkar perfekt. Har du justerat in den?
 
Lulaua Lulaua skrev:
Har samma, lasern funkar perfekt. Har du justerat in den?
Försökt men aldrig lyckats få till det bra ..
 
Skumt, har sågat med 3st likadana och alla funkar bra..
 
Blev ryobin återkommer med recension
 
mrnenad mrnenad skrev:
Blev ryobin återkommer med recension
Har du kvar den? Funderar på skaffa en 305mm ryobi är den att rekomendera?
 
Fredrikcarl Fredrikcarl skrev:
Har du kvar den? Funderar på skaffa en 305mm ryobi är den att rekomendera?
Jamen funkat bra för min del, byggt trädäck mm
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.