KnockOnWood skrev:
Men vad är detta?

Jag ser inte tillstymmelsen till vatten.
En båt utan sjö är väl som en kamel utan öken :p
Sjön ska ju bli i båten, fast nu räknar jag ju med att D09 och Dalbotös börjar buda, så jag inte behöver göra en sjö i båten ;)
 
Men titta, precis en sådan jag hoppades på ju! Du får komma med ett startbud thomasx så jag inte gör dig förnärmad. ;)
 
Hejsan

Ha-ha, nej, det är inte så lätt att förnärma mig i ett sådant här läge :) Men nu blev det så att startbudet sattes av en annan budgivare via PM till 700:- ;)
 
Det blev en snabb affär och båten är såld till D09, han var ändå först ut och den som fick mig att ta tag i detta, så jag tycker det är med all rätt han också får köpa den. :)
 
  • Gilla
Hemmakatten och 3 till
  • Laddar…
D09
thomasx skrev:
Det blev en snabb affär och båten är såld till D09, han var ändå först ut och den som fick mig att ta tag i detta, så jag tycker det är med all rätt han också får köpa den. :)
Oj, fan va kul 😄😄😄😄

Du är en man av heder också 👍👍👍

Pm:ar mitt nr så syr vi ihop detta 😄😄
 
D09 skrev:
Oj, fan va kul 😄😄😄😄

Du är en man av heder också 👍👍👍

Pm:ar mitt nr så syr vi ihop detta 😄😄
Jo då :) Du ska ha fått ett PM också :)
 
D09
thomasx skrev:
Jo då :) Du ska ha fått ett PM också :)

Såg detta nu :)

Ringer lite efter kl16 :)

Glad som ett barn på julafton

Undrar om min sambo känner samma glädje he he
 
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
D09 skrev:
Såg detta nu :)

Ringer lite efter kl16 :)

Glad som ett barn på julafton

Undrar om min sambo känner samma glädje he he
Gött :)

Ta med henne på en tur så känner hon säkert det :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vad blev priset, är det näsvist att fråga?

Dalbotös: Det finns nog en hel del beg. gummibåtar att köpa, kolla på blocket!


Tillägg
klart att det är näsvist, men jag är oförbätterligt nyfiken :o
 
Redigerat:
D09
KnockOnWood skrev:
Vad blev priset, är det näsvist att fråga?

Dalbotös: Det finns nog en hel del beg. gummibåtar att köpa, kolla på blocket!


Tillägg
klart att det är näsvist, men jag är oförbätterligt nyfiken :o
Thomasx var så generös att han släppte den för 700kr till mig :)

Mycket mycket generöst 👍

Till er övriga så hittade jag denna firma för lite mer udda grejor mot Bauhaus

http://www.utestunden.se/camping/gummibatar/gummibat-intex-excursion-5-366-x-168cm-5-pers.html
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
D09
Nu ligger båten bak i min bil och kan informera övriga att Thomasx är en mycket trevlig människa även utanför byggahusappen ;)

Jättefin båt :)

Tanken var att dra ut ungarna på en tur ikväll men dom var helt avdäckade efter ett långpass vid havet idag så imorgon blir det att åka ut på sjön och picknick på någon ö :)
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Dito, D09 :thumbup:
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
D09
Båten testad idag :)

Gick riktigt snabbt att pumpa upp via de smidiga ventilerna som håller luften kvar :)

2 ungar bak, jag på den goa "kudden" i mitten och "packning" fram :)

Skulle lätt få plats en vuxen till :)

Använde årorna till den lilla båten men det funka fint :)

Den kändes riktigt stabil :)
 
Redigerat:
Avon är ju ett gammalt klassiskt kvalitetsmärke.

Sköt den väl (låt den inte ligga ute i solen för mycket),
och håll den lätt uppblåst, inte spränghårt men inte heller hopvikt,
så kan ni nog ha roligt med den i många år.

http://www.avoninflatables.co.uk/
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Gött å höra att den kommer väl till användning :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.