17 801 läst ·
51 svar
18k läst
51 svar
Mest prisvärda gummibåt
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vad blev priset, är det näsvist att fråga?
Dalbotös: Det finns nog en hel del beg. gummibåtar att köpa, kolla på blocket!
Tillägg
klart att det är näsvist, men jag är oförbätterligt nyfiken
Dalbotös: Det finns nog en hel del beg. gummibåtar att köpa, kolla på blocket!
Tillägg
klart att det är näsvist, men jag är oförbätterligt nyfiken
Redigerat:
Thomasx var så generös att han släppte den för 700kr till migKnockOnWood skrev:
Mycket mycket generöst 👍
Till er övriga så hittade jag denna firma för lite mer udda grejor mot Bauhaus
http://www.utestunden.se/camping/gummibatar/gummibat-intex-excursion-5-366-x-168cm-5-pers.html
Nu ligger båten bak i min bil och kan informera övriga att Thomasx är en mycket trevlig människa även utanför byggahusappen 
Jättefin båt
Tanken var att dra ut ungarna på en tur ikväll men dom var helt avdäckade efter ett långpass vid havet idag så imorgon blir det att åka ut på sjön och picknick på någon ö
Jättefin båt
Tanken var att dra ut ungarna på en tur ikväll men dom var helt avdäckade efter ett långpass vid havet idag så imorgon blir det att åka ut på sjön och picknick på någon ö
Båten testad idag 
Gick riktigt snabbt att pumpa upp via de smidiga ventilerna som håller luften kvar
2 ungar bak, jag på den goa "kudden" i mitten och "packning" fram
Skulle lätt få plats en vuxen till
Använde årorna till den lilla båten men det funka fint
Den kändes riktigt stabil
Gick riktigt snabbt att pumpa upp via de smidiga ventilerna som håller luften kvar
2 ungar bak, jag på den goa "kudden" i mitten och "packning" fram
Skulle lätt få plats en vuxen till
Använde årorna till den lilla båten men det funka fint
Den kändes riktigt stabil
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Avon är ju ett gammalt klassiskt kvalitetsmärke.
Sköt den väl (låt den inte ligga ute i solen för mycket),
och håll den lätt uppblåst, inte spränghårt men inte heller hopvikt,
så kan ni nog ha roligt med den i många år.
http://www.avoninflatables.co.uk/
Sköt den väl (låt den inte ligga ute i solen för mycket),
och håll den lätt uppblåst, inte spränghårt men inte heller hopvikt,
så kan ni nog ha roligt med den i många år.
http://www.avoninflatables.co.uk/
