Brukar gå in här för att läsa om jag är inne på ett ämne jag inte kan, eller dela med mig av det jag kan.
Sista tiden så har man hakat upp sig på småsaker, trådarna blir enormt långa för man måste få fram sin åsikt som den rätta, det är nog mindre gnäll på flashback.
Om man inte har en aning, skriv inga gissningar, det blir bara mer fel.Vänta och läs.
Grannfejder och vem som gjort fel vid köp, det finns lagar och regler för sånt, kan man inte ha en normal relation till sina grannar bo då så ni inte har några grannar.
Lite skärpning i forumet skulle vara önskvärt.
Tack
.