Hej!
Vi bygger badrum i källaren där vi bara har 222 i takhöjd. Jag har hittat en toppendusch men då blir det bara 2 cm mellan duschhuvudet och taket, är det ok. Det går inte att korta stigrören.
Tack på förhand
/Gafia
 
Ingen som kan dela med sig av tankar?
 
Hemmakatten
Jag är absolut ingen expert, men visst borde det gå. Att det kanske ser lite udda ut är en annan sak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.