Kom att tänka på följande:
När man ska isolera "installationsskiktet", som ofta är belamrat med kablage och kontakter är det svårt att få skivorna dikt an.
Det bildas ett mellanrum mellan innersta isolerskivan och ångspärren.
Hur påverkar det isoleringen, eller påverkar det alls? Blir det köldbrygga? Påverkar det kondens?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.