Nej då, bladet kostade en femtiolapp är fortfarande användbart.:)
Priset på bladen är ju detsamma oavsett vad sågen kostar.
Låg hastighet och mycket smörjning till bladet så att det inte övehettas är tricket.
 
Ägde en billig tigersåg av märket ching chong pong någonting, skakade så in i bomben, hade den ett tag men sen fick jag nog efter ett sågpass, nu vill inte jag se dig mera såg f_n. Så jag gick ut en kväll och la den vid byvägen och nästa dag jag skulle till kneget var den borta. Bra tänkte jag, ett problem mindre:).

mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.