Är nyinflyttad i en lägenhet där garderoben är lite "jobbigt" formad (bilden visar golvytan) och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få ut mest förvaring. Jag tänker förvara kläder/skor/kanske några lådor där i. Just nu är själva garderoben bara ett tomt rum med kala väggar. Jag tänker kanske lite hyllor men jag vill också kunna hänga kläder på galgar någonstans. Någon som har bra förslag/idéer? Väldigt tacksam för alla svar 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En klädstång högst uppe för galgar med skjortor, kostymer, blazers, klänningar etc.
Sen ett par hyllor med lådor nertill, så mycket som får plats.
Vi vet ju inte höjden på "garderoben".
Du får ju, som det heter, göra en dygd av nödvändigheten.
Komplettera med lite förvaringslådor under sängen, sväljer en hel del och får komplettera.
Sen ett par hyllor med lådor nertill, så mycket som får plats.
Vi vet ju inte höjden på "garderoben".
Du får ju, som det heter, göra en dygd av nödvändigheten.
Komplettera med lite förvaringslådor under sängen, sväljer en hel del och får komplettera.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ett tungt avgörande, men jag tror det är tunnputsad lättbetong 
Hej o tack för alla svar!! Trodde aldrig att någon skulle klicka sig in här och svara :wow: För att svara/förtydliga lite saker:
- Snedväggen är i betong men tunnputsad vet jag ej
- Dörren går tyvärr inte att flytta då det är en hyreslägenhet
Vid första anblick tänkte jag också som ni skriver att sätta upp en stång till galgar och ha lådor över eller under. Problemet är bara
Galgar skulle inte få plats om man satte upp en stång där till vänster
Tänker vidare typ om man skulle kunna fästa något i taket typ en vajer men hur mycket vikt skulle en sådan orka? Det är en del kläder jag vill få in...
@cpalm det var ingen dum idé! Ska kolla vidare på detta!
- Snedväggen är i betong men tunnputsad vet jag ej
- Dörren går tyvärr inte att flytta då det är en hyreslägenhet
Vid första anblick tänkte jag också som ni skriver att sätta upp en stång till galgar och ha lådor över eller under. Problemet är bara
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Galgar skulle inte få plats om man satte upp en stång där till vänster
Tänker vidare typ om man skulle kunna fästa något i taket typ en vajer men hur mycket vikt skulle en sådan orka? Det är en del kläder jag vill få in...
@cpalm det var ingen dum idé! Ska kolla vidare på detta!