Hej!
Är det någon som har köpt Maximal Fönster Compact? Det är ett insticksfönster helt i aluminium som man placerar i befintliga karmar. Jag har bärande fönsterkarmar (troligen), så jag tyckte det verkade som ett perfekt fönster för mig. Det verkar mest som det är hyreshus och bostadsrätter som de levererats till. Någon som vet vad de ligger i pris jämfört med traditionella fönster?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.