5 987 läst · 21 svar
6k läst
21 svar
Max utblick med minimal insyn
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 258 inlägg
Genom att sätta glasat tak på huset har man skapat ett uterum med fantastisk utsikt, något som är extra lyckat eftersom huset ligger på avskilt läge, där ute i Lerum.
Du kan läsa artikeln här: Max utsikt minimal insyn
Du kan läsa artikeln här: Max utsikt minimal insyn
Citerar från artikelnLewdis skrev:
"– Glasvåningen har solavvisande fönster samt en sofistikerad ventilationsanläggning där man också kan öppna en del fönster manuellt, "
Wow...bara wow!
Besserwisser
· Hallands Län
· 859 inlägg
Häftigt hus med fina materialval. Är dock nyfiken på om det begärda priset kommer nås men det är en annan historia.
Det här gillade jag faktiskt. Inte ofta jag gör det. Men jag misstänker att ovanvåningen egentligen ska räknas som uterum (angående temperaturer på vinter/sommar).
Sedan kan jag inte låta bli att notera vad olika man bedömer det där med "avskilt" läge. Det är ju grannar överallt! :|
Sedan kan jag inte låta bli att notera vad olika man bedömer det där med "avskilt" läge. Det är ju grannar överallt! :|
Medlem
· Stockholms
· 167 inlägg
Hade jag haft ett sådant rum hade jag haft en djungel där.
Snyggt hus, skulle inte ha något emot att bo där!
Designen är häftig och snygg. Men funderar på vilken typ av glas det är för jag tänker ofta för praktiskt, fönsterputsning.
Hur ser det ut efter en vinter, efter att tallarna omkring blåst på sitt gula frömjöl, algpåväxt, etc.
Men fönsterputsning kan man ju få RUT för
Hur ser det ut efter en vinter, efter att tallarna omkring blåst på sitt gula frömjöl, algpåväxt, etc.
Men fönsterputsning kan man ju få RUT för
Hatten av för Maria och Peter Nellbro! Ett mycket väl genomarbetat hus och kul och se att individer satsar och genomför.
Skulle vara intressant att få veta mer kring byggnation och materialval. Jättefina fönsterpartier på de två första planen tex
Skulle vara intressant att få veta mer kring byggnation och materialval. Jättefina fönsterpartier på de två första planen tex