Toaletten droppläckte lite vid toalettstolens utloppsanslutning pga. uttorkat och sliten läpptätning i Viega WC böj. Men jag fick demontera hela toalettstolen för att komma åt och demontera anslutningsrören; ett 22 graders böj + WC-böj Viega P-lås. Alla delar var ställda till sitt bottenläge. Var det rätt installerat eller skall det finnas utrymme att skjuva in rören i varandra för att lätt komma åt och byta delar utan att behöva lossa på stolen?