Toaletten droppläckte lite vid toalettstolens utloppsanslutning pga. uttorkat och sliten läpptätning i Viega WC böj. Men jag fick demontera hela toalettstolen för att komma åt och demontera anslutningsrören; ett 22 graders böj + WC-böj Viega P-lås. Alla delar var ställda till sitt bottenläge. Var det rätt installerat eller skall det finnas utrymme att skjuva in rören i varandra för att lätt komma åt och byta delar utan att behöva lossa på stolen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.