Jag skal åka från Norje mot Malung och Mora på søndag måndag. Vart kan jag hitta vattenteta plåter i storleiken 60x120. Från Mora skal vi øke Innlandsleden til Storuman.
Tacksam før svar.
Vennlig hilsen
Svein Lien
 
Vad är det för plåtar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.