Vi är i valet och kvalet vad gäller material i bänkskivorna, framför allt på bardisken, där vi har en utslagsho och en spishäll.
Det bästa vore något värmetåligt men stenskivor blir så dyra... Vi funderar nu på granitkeramik, alltså, att sätta som klinkersplattor på disken.
Är det någon som har erfarenhet av det? Hur mycket merarbete blir det jämfört med att slänga på en laminatskiva?
Hs
Ulrica