Vi är i valet och kvalet vad gäller material i bänkskivorna, framför allt på bardisken, där vi har en utslagsho och en spishäll.
Det bästa vore något värmetåligt men stenskivor blir så dyra... Vi funderar nu på granitkeramik, alltså, att sätta som klinkersplattor på disken.
Är det någon som har erfarenhet av det? Hur mycket merarbete blir det jämfört med att slänga på en laminatskiva?

Hs
Ulrica
 
Näpp! Ibland går man vilse bland allt intressant på sajten. Tusen tack för tipset!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.