vet inte om jag läst det nånstans. Men vad för material? bruk? använder man för att laga/täppa igen kanterna på en grund? dem har ju lagt block som säga och gjutit men sen har vi ju hörnen som osv som måste lappas igen i efterhand om nån förstår hur jag menar?
Vad använder man då? och blandas?
tog bara med en gammal bild bara för att visa, men mena i hörnen är blir de ju lite springor osv.. eller blev.
Vad använder man då? och blandas?
tog bara med en gammal bild bara för att visa, men mena i hörnen är blir de ju lite springor osv.. eller blev.
Du menar att det finns springor där betongen kommer att rinna ut vid gjutning?
Lägg på en brädstump på utsidan så fylls det upp av betong. Annars köper du en säck betong och blandar och gjuter igen dem före.
Lägg på en brädstump på utsidan så fylls det upp av betong. Annars köper du en säck betong och blandar och gjuter igen dem före.
jo jag kanske förklara lte dåligt, bilden är gammal, redan gjutit och har plattan klar så. men om du ser på bilden hörnet vid slangarna t.ex är det ju springa och lite ihåligt osv eller man ska säga, är det bara slänga i lite vanlig betong i sånt eller? snickare sa iaf kan inte resa nån väggar först fyllt i.
Klicka här för att svara
