Hej
Min ringklocka vill inte vara med längre och jag skulle vilja dubbelkolla med er innan jag går vidare med ett nytt inköp?
Är det bara att mäta mellan skruvarna för att se att trafon fungerar?
Tänkte ev byta till en Eufy ringklocka och den behöver nog mer än 8v, någon som vet om man kan köpa en kraftigare trafo och byta ut?
Tack på förhand
Min ringklocka vill inte vara med längre och jag skulle vilja dubbelkolla med er innan jag går vidare med ett nytt inköp?
Tänkte ev byta till en Eufy ringklocka och den behöver nog mer än 8v, någon som vet om man kan köpa en kraftigare trafo och byta ut?
Tack på förhand
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ska bara vara att mäta. Se till att mäta DC eller AC beroende på symbol.M Mr.Axan skrev:Hej
Tack på förhand
[bild]
Ska Eufy ha DC/AC är av betydelse såklart men 8W är mycket kräm för en ringklocka med kamera.
Tack. Får inget utslag när jag mäter så förmodar att transformatorn gjort sitt.D Dkvist skrev:
Eufy vill ha 16-24v, därmed tänkte jag att 8v är lite klent.
Det är nog för låg spänning om det står 16-24V. Klent är ett ordval som för mig har att göra med ström och effekt.M Mr.Axan skrev:
Är det DC som gäller så är det bara att skaffa en adapter med rätt effekt/ström som din nya produkt vill ha. 16-24V förtäljer ej detta. Leta efter W eller A.
Klicka här för att svara