4 012 läst ·
49 svar
4k läst
49 svar
Masterminds Eksjöhus
Jag skulle också tvekat att ta hem samma firma som gjort ett så katastrofalt dåligt jobb! De har ju gjort så grova fel att man undrar om de har någon som helst kunskap i vad de sysslar med. Antingen det eller att de är totalt ointresserade av sina kunder och sitt rykte att de struntar i vad som händer och då tycker inte jag att de förtjänar en andra chans.
Våra första entreprenörer har haft t o m den 16 sept. (2005) på sig att fixa saker i vårt hus. Det står klart och tydligt i vårt senast besiktningsprotokoll. De har helt enkelt inte kommit hit.Calle Anka skrev:För din information så talade jag med en kille igår som beställt ett Eksjöhus i Norrköping. Dessa säljare nämnde historien och sade att pga att ni inte velat låtit den ursprungliga entreprenören komma dit och rätta till felen så har det blivit en låst situation. De erkände att de gjort fel men ni hade inte låtit dem korrigera. Det är bilden som sprids
Ert fall verkar alltså vida känt bland eksjöhuskunder OCH säljare och säljkontoren.
Det är oseriöst att en säljare som inte vet något tar parti för någon i det här fallet. Det kastar enbart en skugga över honom själv.
Hur som helst är vi glada över att vi får hjälp av Eksjöhus i samband med vårt ettårsjubileum i vårt nya hus.
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Visst är det oseriöst men det vore ju konstigt om Eksjöhus skulle ta 100% ansvar och medge att de brustit i det mesta, då skulle ju de nya kunderna lämna butiken direkt.
Nu får de en version som Eksjöhus tycker verkar bra.
Min bekant var i alla fall intet ont anande och hade inget negativt att säga om dem ÄNNU....trots att han visste om ert case.
Nu får de en version som Eksjöhus tycker verkar bra.
Min bekant var i alla fall intet ont anande och hade inget negativt att säga om dem ÄNNU....trots att han visste om ert case.
Moderator
· Stockholm
· 57 860 inlägg
Hej,
Bara lite nyfiken på hur det går för er, funkar ert "nya" samarbete med Eksjöhus?
Bara lite nyfiken på hur det går för er, funkar ert "nya" samarbete med Eksjöhus?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden